| دفترچه

دفترچه ای برای یادداشت،بایگانی و به اشتراک گذاری هرآنچه که ارزشمند است.

| دفترچه

دفترچه ای برای یادداشت،بایگانی و به اشتراک گذاری هرآنچه که ارزشمند است.

|  دفترچه

تا بُوَد وِردَت دُعا وُ درسِ قرآن غَم مَخور

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

حاصل زندگی غیر دینی:

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ب.ظ

گفتگوی سایت روزنامه مترو چاپ لندن با اِوا تیامات مدوسا


این فرد در ابتدا یک مرد بود او در سال 1997 معاون رئیس یکی از مهمترین بانک‌های آمریکا بود.

 ولی با مثبت اعلام شدن آزمایش ویرویس HIV (ویرویس بیماری ایدز) کار در بانک را رها می‌کند و نا امیدی شدیدی به او دست می‌دهد، ناگهان تصمیم می‌گیرد که تغیر جنسیت دهد و جنسیت خود را از مرد به زن تغییر می‌دهد ولی این برای او کافی نبود. وی نزدیک به 42 هزار دلار صرف می‌کند تا بتواند خودش را به یک مار و یا یک اژدها تبدیل کند...

 او شکل بینی خودش را تغییر می‌دهد، زبانش را دو تکه می‌کند، بخش‌های زیادی از گوش‌هایش را حذف می‌کند و بر روی سرش شاخ می‌سازد و پوست بدنش را با خالکوبی‌های فلس مانند می‌پوشاند.

 او می‌گوید به عنوان یک انسان نمی‌خواهد بمیرد و هنوز طرح‌های در ذهن دارد و می‌خواهد آنها را به اتمام برساند. او می‌گوید بدنش باز تغییر پیدا خواهد کرد و این امیدی است که به خاطر آن هر روز از خواب بیدار می‌شود و به این امید به زندگی ادامه می‌دهد .

او می‌گوید دو تا مادر دارد؛ یکی مادر واقعی‌اش که او را به دنیا آورده و دیگر مادرش خزنده‌ها هستند، همان مارهای زنگی او ... در ادامه می‌گوید انسان‌ها در مقایسه با سایر جانوران خطرناک‌تر و مخرب‌تر هستند!!!

http://metro.co.uk/2018/02/27/trans-species-woman-identifies-reptile-spent-42000-turning-dragon-7345554/?ito=cbshare

تلنگر: حال سؤالی از همه عاقلان، به جز عدم ایمان صحیح به خداوند چه چیزی باعث می‌شود که یک انسان با بدن و جسم خودش اینگونه رفتار کند؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی